Menu
Your Cart

SCHIMBURI / RETURNĂRI / RECLAMAȚII

SCHIMBURI / RETURNĂRI / RECLAMAȚII

Dacă ați ales greșit mărimea încălţămintei /sau a îmbrăcămintei, sau ați ales greșit un produs,  le vom înlocui cu cea mai mare plăcere cu cele potrivite.

CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:

1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
2. Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.
3. Produsul trebuie sa fie ambalat in cutia originală fără semne de deteriorare.
4. Produsul sâ nu fie deteriorat în nici un fel si să conțină toate etichetele originale.
5. Puteți face un singur schimb la o comandă. Dacă doriți încă un schimb la o comandă pentru care ați făcut deja unul, trebuie să returnați produsul, vă restituim banii, și faceți o nouă comandă pe care o veți achita integral.


PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS:

1. Completați formularul de returnare online AICI. Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN. Dacă doriți inlocuire cu un alt produs, scrie in comentariu modelul dorit, marime și specificaţi (Cod produs)”. Dacă alegeți un produs de înlocuire mai ieftin, indicați și IBAN-ul pentru rambursarea diferenței.


2. Puneți produsul nepurtat în cutia originală împreună cu copia facturii și toate stickerele/etichetele care au fost incluse în colet. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportului. Puteți utiliza peliculă de ambalaj, hârtie, o pungă de plastic sau o cutie mai mare. Vă rugăm să nu aplicați bandă adezivă direct pe cutia originală a produsului, pentru ca produsul să nu-și piardă din valoare.


3. Expediați produsul ambalat pe adresa Calea Aurel Vlaicu,Atrium Mall, Nr. 10-12, Arad, Arad ( Arman Sport ) prin orice serviciu de curierat. Important: dvs. sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor de transport pentru retur. Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs sau prin Poșta Română, deoarece nu-l vom putea accepta.


Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: retur@sneaker-store.ro


CUM PROCEDAȚI PENTRU A RECLAMA UN PRODUS DEFECT?

PROCEDURA DE RECLAMAȚII:

1. Produsul trebuie returnat fără întârziere, imediat după ce defectul a fost identificat. Purtarea ulterioară a produsului poate duce la deteriorare, fapt ce ne poate determină să refuzăm reclamația.

2. Perioada de garanție pentru toate produsele este de 30 zile de la data livrării.

3. Perioada de garanție nu trebuie confundată cu perioada de durabilitate. Durabilitatea se referă la capacitatea produsului de a suporta uzura și a rezista la deteriorare atunci când produsul este utilizat și îngrijit în mod corespunzător scopului, proprietăților și frecvenței de purtare a acestuia.

4. Dacă dvs. (cumpărătorul) primiţi un produs care nu corespunde descrierii de pe pagina web şi/sau care are defect(e), trebuie să ne informaţi imediat (în termen de 7 zile după primirea produsului), prin telefon sau email. (contact@sneaker-store.ro) ( 0770.293.559)

5.  Dacă la produsul achiziţionat apare un defect, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație către furnizor.

6. Prin defect se înțelege o modificare a caracteristicilor produsului cauzată de utilizarea materialelor nepotrivite sau de calitate proastă, nerespectarea tehnologiei de producție sau soluție neadecvata de design.

7. Nu se consideră un defect schimbarea proprietăților produsului în perioada de garanție care rezultă din uzură, purtare anormală, îngrijire necorespunzătoare sau lipsă, schimbări naturale ale materialului, deteriorare de către cumpărător sau o parte terță.

8. Ca reclamația să fie întocmită în mod corespunzător, produsul trebuie returnat în întregime și totodată să corespundă principiilor generale de igienă. Cumpărătorul este obligat să returneze produsul curat și fără nici un defect care ţine de igienă. 

9. Reclamația dumneavoastră, inclusiv repararea defectului, va fi procesată în termen de 30 zile, după ce a fost întocmită şi expediată către noi în mod corespunzător. În unele cazuri justificate, reprezentatul nostru autorizat vă poate contacta pentru a prelungi această perioadă.

10. Cumpărătorul trebuie sa trimită formularul de reclamație completat împreună cu produsul și copia facturii la următoarea adresă: Calea Aurel Vlaicu, Nr.1--12, Arad, Arad, (Arman Sport).



Whatsapp Suport

Vă rugăm să ne contactați prin Whatsapp pentru orice întrebare aveți.